dimecres, 31 d’agost del 2011

M'hauria agradat...

Comença un nou curs, i tot segueix igual... :( cada cop més desanimada... Però com sempre, hi ha cançons per tots moments, per ajudar-te a sentir-te millor, que no estàs sol, que algú et compren, que algú sent com tu o que li passa quelcom semblant a tu... també algún cop per enfonsar-te un pèl més...
M'hauria agradat... Tothom té els seus somnis, els seus plans de futur, les seves preferències, interessos, valors... Però al cap i a la fi a tothom li hauria agradat alguna cosa que sovint no pot veure realitzada...

Però... tot va com va i com sempre s'ha de viure la vida com qui encara somia que potser es compleixi allò que ens hauria agradat...

http://www.youtube.com/watch?v=RyxeCHuppyc

Sovint només em quedar somiar... però no m'agradaria acabar la meva existència somiant...